به وبلاگ تخصصی حقوقی احج خوش امدید.احج مخفف انجمن حقوقدانان جوان میباشد و معنای خاص دیگری ندارد وبلاگ احج به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده .با تشکر از بازدید شما وبلاگ تخصصی حقوقی احج
وبلاگ تخصصی حقوقی احج
اخبار و روزنامه و مقالات و دانلود نرم افزارهای حقوقی 
قالب وبلاگ
مدیر وبلاگ(محمد حاجی حسینی
اخرین نوشته های وبلاگ احج
سایتها و وبلاگهای حقوقی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ahaj و آدرس ahaj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نظر سنجی در مورد عملکرد وبلاگ
قرآن آنلاین




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

جام جم آنلاين: مردي كه در پي توهم ناشي از مصرف موادمخدر گمان مي‌برد پرنده شده و مي‌تواند پرواز كند، از پل يكي از بزرگراه‌هاي تهران به پايين سقوط كرد و روي يك خودروي در حال حركت افتاد.

به گزارش «جام‌جم»، چند روز پيش زني با يك دستگاه خودروي پژو هنگام گذر از زير پل منتهي به بزرگراه اشرفي اصفهاني بود كه ناگهان فردي روي سقف خودرويش سقوط كرد.

زن كه بشدت وحشت كرده بود، به سختي خودرو را كنترل كرد تا مانع از برخورد با ديگر خودرو‌هاي در حال حركت شود.

او خودرو را به حاشيه بزرگراه هدايت كرد و سراسيمه پياده شد. در همين موقع مردي را ديد كه روي سقف خودرويش افتاده و آن را تخريب كرده است.

چند بار مرد غريبه را صدا زد، اما پاسخي نشنيد. بنابراين با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 تماس گرفت و با گزارش موضوع، درخواست كمك كرد.

سقوط مرد غريبه روي خودرو

ماموران انتظامي با حضور در بزرگراه مشاهده كردند مردي بي‌هوش روي سقف خودروي پژو افتاده است و با توجه به لباس‌هاي كهنه كه به تن داشت، احتمال دادند يك معتاد كارتن‌خواب باشد.

به اين ترتيب مرد بي‌هوش كه از ناحيه دست و پا بشدت آسيب ديده بود، به يكي از مراكز درماني منتقل و تلاش پزشكان براي نجات جان وي آغاز شد.

با تشكيل پرونده قضايي در شعبه چهارم بازپرسي دادسراي ناحيه 2 تهران، تحقيقات در اين باره آغاز و مرد مصدوم پس از بهبود نسبي براي تحقيقات به كلانتري منتقل شد.

مرد معتاد از زندگي‌اش گفت

اين مرد در اظهاراتش گفت: چند سالي است كه موادمخدر مصرف مي‌كنم. به خاطر اين كه با دزديدن اموال و پول‌هاي خانواده‌ام موادمخدر تهيه مي‌كردم، آنها مرا از خانه بيرون كردند و من سرگردان خيابان‌ها شدم.

وي اضافه كرد: شب‌ها را در پارك مي‌خوابيدم و صبح‌ها در محله‌هاي شهر پرسه مي‌زدم و با سرقت وسايل مغازه‌ها و جمع‌آوري ضايعات، هزينه زندگي و موادمخدرم را تامين مي‌كردم. چند بار به اتهام ولگردي و اعتياد دستگير و مدتي زنداني شدم.

مرد معتاد يادآور شد: پس از بيرون آمدن از زندان، با گدايي روزگار مي‌گذراندم تا اين كه با مرد معتادي دوست شدم و او مرا به مصرف موادمخدر (شيشه) تشويق كرد و به اين ترتيب هزينه اعتيادم سنگين‌تر شد.

مرد شيشه‌اي گمان مي‌كرد پرنده شده

مرد معتاد درباره روز حادثه گفت: آن روز بيش از حد مواد مخدر (شيشه) مصرف كرده و دچار توهم شده بودم. گمان مي‌بردم پرنده شده‌ام و بايد پرواز كنم. يك ساعت در خيابان‌هاي شهر پرسه زدم تا اين كه سر از روي يك پل درآوردم.

وي اضافه كرد: يك بار از روي پل به پايين آمده و دوباره به محل اول خود بازگشتم. به حالت پرواز چند بار دست‌هايم را به حركت درآورده و بعد روي نرده پل رفتم و يك‌باره فرياد زدم، آسمان من آمدم.

مرد معتاد يادآور شد: در حالي كه دست‌هايم را به بالا و پايين تكان مي‌دادم، به خيال اين كه پرواز مي‌كنم يك‌باره سقوط كردم و ديگر چيزي نفهميدم.

بنابراين گزارش، زن راننده با توجه به اين كه خودرويش در اين حادثه خسارت زيادي ديده بود، عليه وي شكايت كرد.

به اين ترتيب مرد معتاد بازداشت و براي او قرار قانوني صادر شد.

تحقيقات تكميلي در اين باره ادامه دارد.



[ چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:, ] [ 19:45 ] [ محمد حاجی حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ احج (انجمن حقوقدانان جوان ) به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده و این وبلاگ طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند. با تشکر از انتخاب شما
موضوعات وب
لینک های مفید

سایت مجلس شورای اسلامی

امکانات وب
حق بالاتر از قانون است(ضرب المثل روسی

ابزار هدایت به بالای صفحه

با تشکر از بازدید شما. موفق باشید